PROGRAMA D’ACONDICIONAMENT FÍSIC

Si no has provat mai l’entrenament de força, ara és el moment de començar!

Proporciona nombrosos beneficis per la salut i, tant si ets nou com experimentat, l’entrenament de força és indicat per a tothom. 

No consisteix en aixecar peses en un gimnàs, pots realitzar un excelent entrenament a l’aire lliure utilitzant el teu propi pes, bandes de resistència, petites peses o elements instalats al parc, amb l’objectiu de desenvolupar la massa muscular, la força i la resistència.

BENEFICIS DE L’ENTRENAMENT DE FORÇA:
  • ET FA MÉS FORT
  • CREMES CALORIES DE MANERA MÉS EFICIENT
  • DISMINUEIX EL GREIX ABDOMINAL
  • REDUEIX EL RISC DE CAIGUDES
  • ENFORTEIX ELS OSSOS
  • DISMINUEIX LA PRESSIÓ SOBRE LES ARTICULACIONS
  • REDUEIX EL RISC DE LESSIONS
  • MILLORA LA SALUT DEL TEU COR
  • AJUDA A CONTROLAR ELS NIVELLS DE SUCRE EN SANG
  • PROMOU LA TEVA ESTABILITAT I LA FLEXIBILITAT
  • INCREMENTA LA TEVA AUTOESTIMA
  • MILLORA EL TEU ESTAT D’ÀNIM
  • AFAVOREIX LA SALUT DEL TEU CERVELL
  • INCREMENTA LA QUALITAT DE VIDA

Un monitor-entrenador et prepararà un programa d’entrenament progressiu  que complementa l’exercici aeròbic que fas regularment al Club amb la Marxa Nòrdica.

FUNCIONAMENT:

Pots elegir entre una o dues sessions per setmana, en grups reduïts.

SESSIONS: 60 min d’activitat, dels quals 40min seràn de treball específic

MATINS: Dilluns i dimecres de 10:45 a 11:45h

TARDES : Dimarts i dijous  de 17:45 a 18:45h

COST:   1 dia/setmana= 5€/sessió  ;   2 dies/setmana:=3,38€/sessió  mitjançant abonaments mensuals de 20€ o 27€.

BONUS 4 SESSIONS:   22€   Demana’l aquí

El PLA D’ENTRENAMENT és independent de l’activitat de marxa nòrdica i no és intercanviable amb les sortides regulars.

Iniciem l’activitat al novembre, en funció de les inscripcions.

Pots fer una sessió de prova gratuïta

EN QUALSEVOL CAS CONTACTA AMB SECRETARIA DEL CLUB!

 

 

 

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: